Reklamelodd
Reklamelodd er en effektiv måte å få dine kunder til å rette oppmerksomheten mot et nytt produkt, som et tillegg til salgskampanjer eller fokus til et arrangement.
Spilleren engasjeres i større grad når de blir utfordret på å foreta seg noe, budskapet ligger bak skrapefeltet eller perforeringen, og virker spennende for mottaker.
Her er noen områder som reklamelodd kan brukes i:
Skrap og logg inn på nettside
Introduksjon av nytt produkt
Rabattkampanjer
Datainnsamling for nyhetsbrev eller tilbudsutsendelser
Lojalitetskampanjer; samle opp og vinn premier
URN-Unique registration number (brukt til innlogging, rabattkode m.m)
Dere bestemmer selv hvordan loddet skal se ut -størrelse, luker, perforering eller med skrapefelt utformet slik dere ønsker.
Hva med et skrapefelt med lukt som gjenspeiler ditt produkt?
Få folk begeistret med sjansen til å vinne en premie – de blir like glade av å vinne småpremier som en feriereise.